
Образование
28.04.2020
"Қашықтықтан оқыту" – білім алудың жаңа форматы./«Дистанционное обучение» - новый формат получения образования.
"Қашықтықтан оқыту" – білім алудың жаңа форматы.
Мектеп-бұл бала өміріндегі маңызды және өте ұзақ кезеңнің мәні мен бағытын түсініп қалыптасатын өзек. Ол балалар дүниетанымының басталуын қалыптастырады, оны дамытады. Социумдағы өз орнын,
өзара әрекеттесу сипатын және ондағы өмір сүруді анықтауға көмектеседі.
Бірақ - бұл қазық өз мәнін жоғалта бастады.Ең бастысы – карантин тірі қарым-қатынасқа сызақ түсірді. Осы жағдайда балаларға білім беруді қалай жалғастыру керек. Ал ең бастысы, тәрбиелеу процесін жүргізу, еріксіз оқшаулау кезінде балаларға қызығушылықты жоғалтуға жол бермеу.
Еріксіз демалыстың бірінші аптасы балалармен қарым-қатынас жасау жолдарын іздеудің бастамасы болды. Оқу үдерісі тоқтап қалған жоқ, жаңа жағдайларға қарай баяу өзгере бастады. Біз бар мүмкіншіліктерімізді пайдаландық. Электронды күнделік бізге осындай мүмкіндік берді. Олар арқылы сабақты жалғастырдық, бірақ қашықтықтан оқудағы дербестік біздің оқушылар үшін бірінші сынақ болды. Көптеген ата-аналардың міндеттері арта түсті, онсыз балалардың өздері оқуды ұйымдастыра алмады. МессенджерWhatsApp тікелей қарым-қатынасты алмастырды.Мұғалімдер каникулдары қашықтықтан оқытудың жаңа тиімді тәсілдері мен құралдарын іздестіруге арналды. Оқу материалына жаңа формалар берілді. Білім беру платформаларын, интернет - порталдарды, мессенджерлерді, тіпті әлеуметтік желілерді игеруге тура келді. Олардың оқу процесін жүзеге асыру мүмкіндігі тексерілді. Біз барлық қажетті ақпаратты және оқушылармен байланысты қалай жүзеге асырамыз: оқушыларға сабақ материалдарын беру, оқушыдан ақпарат алу. Интернет арқылы балалардың мүмкіндіктері зерттелді. Көптеген мәселелер төртінші тоқсанның басталуына дейін шешімін тапты. Он бір компьютер отбасына уақытша пайдалануға берілді.
Төртінші тоқсан әдеттегі күн тәртібінде, бірақ қашықтықтан оқыту жағдайында басталды. Біз оқу күнін, мұғалімнің сабақ жоспарын, Ел Арна және Балапан арналарындағы ТВ сабақтарын, Вilimland білім беру платформасын пайдалана отырып, икемді кестені нақты анықтадық. Олар бір-бірін толықтырады және өзара алмастырады. Оқу процесі Күнделік, ZOOM, Bilimland, WhatsApp, VK, электрондық пошта арқылы ұйымдастырылған. Пән бойынша мұғалімдер әр сабаққа қажетті ресурстарды таңдайды: ТВ сабақтары, интернет сілтемелер, бейнесабақтар, онлайн тесттер, Youtube-те роликтер.
Мектеп оқушылары пәндік жарыстарына белсене қатысып ( жасөспірімдер олимпиадасы ,математикадан олимпиада, «Алтын жабағы» ) –жүлделі орындарға ие болды . Мұғалімдерде белсенділік танытуда,олар сонымен қатар өз құндылықтарын көрсетуде ( қашықтық сайыстар «Үздік оқытушы» , бейне сабақтар сайысы ,мақалалар жазуда ) . Оқушылардың қашықтықтан әрекеттесулері оқу процесін ұйымдастырудың жаңа мүмкіндіктерін ашады. Оқушылардың іс-шараларға қатысуға деген қызығушылығының жоғарылауы байқалады,танымдық ,зерттеу,шығармашылық коммуникативті белсенділіктері байқалады. Сынып жетекшілері сынып сағаттарын ,ата-аналар жиналыстарын ZOOM платформасы , WhatsApp арқылы өткізуде .
1-11 сынып оқушылары мектеп, аудандық, облыстық және республикалық байқауларға белсене қатысып ,жүлделі орындарға ие болуда.
Онлайн-викториналар ,ойындар, сайыстар және тақырыптық бейнероликтерді көрсету үшін WhatsApp мессенджеріне сілтемелер арқылы «Онлайн №2 НОМ » топтары құрылды. Бұл топтарда оқушылармен әлеуметтік –психологиялық қызметкерлері , мектеп кітапханашылары , аға тәлімгер тікелей жұмыс істеуде. Әлеуметтік педагогтар Л.Ж.Хаметбекова , А.К.Алгужина қашықтықтан оқытуға дайындық кезінде халықтың әлеуметтік осал топтары арасында мониторинг жүргізді ( компьютерлер, смартфондар ,планшеттер , Интернет желісі ) . Жүргізілген жұмыстардың нәтижесінде мектеп әкімшілігімен бірге кейбір отбасыларға тарифтік балансы бар USB модем түрінде көмек көрсетілді , сондай –ақ төтенше жағдай кезінде әлеуметтік жәрдемақы алу бойынша түсіндіру жұмыстары жүргізілді. Әр ата-ана үшін індет кезінде баланың қауіпсіздігі туралы ескертулер әзірленді . Ата-аналармен түсіндіру жұмыстары жүргізіліп , балалармен қашықтықтан оқытуды қалай ұйымдастыру керектігі туралы жадынамалар жіберілді. Қашықтықтан оқыту кезінде жоғары мектептің оқушыларымен жұмыс жүргізілді, атап айтқанда құқық бұзушылықтың алдын алу сұрақтары ,жеке әңгімелер. Мектеп психологтары оқушылардың жаңа әлеуметтік жағдайларға бейімделуіне психологиялық- педагогикалық қолдау көрсетуде. Кәсіби мәселелерді шешу және психологиялық қызметтің негізгі мақсаттарына жету үшін жұмыс негізгі бағыттар бойынша жүргізіледі: кеңес беру және түсіндіру жұмыстары .
Қашықтықтан оқыту форматындағы бүкіл тәрбие жұмысын директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлары үйлестіреді. Мектеп әкімшілігі әр аптаның соңында , ZOOM платформасында мұғалімдермен онлайн-кездесулер өткізіп , аптаның қорытындысын шығарып, жетістіктерді атап өтеді. Проблемаларды анықтап өзекті мәселелерді шешеді.Call centr құрылды және жұмыс істейді.
23-5-14 телефонына қоңырау шалып, қашықтықтан оқыту барысына қатысты және басқа мәселелер бойынша ақпарат алуларыңызға болады.
Алда оқу жылының аяқталуы, біз оның сәтті болатынына сенімдіміз. Оқушылардың білім сапасы тоқсаннан тоқсанға өсуде. Біз оны түлектеріміз үшін ұмытылмас етуге тырысамыз.«Қашықтықтан оқыту »- бұл білім беру жүйесіндегі жаңа әдіс,бізді ортақ мақсаттарымызға жетуге ,жаңа форматта білім алуға біріктірген әдіс деп санаймыз.
«Дистанционное обучение» - новый формат получения образования.
Школа – это тот стержень, вокруг которого формируется понимание сути и направления важного и очень продолжительного периода в жизни ребёнка. Она формирует начало детского мировоззрения, развивает его. Помогает определить своё место в социуме, характер взаимодействия и существования в нём. И вот… этот стержень пошатнулся. Карантин «вычеркнул» самое главное – живое общение. Как в этих условиях продолжить давать знания детям. А самое главное, вести процесс воспитания, не дать детям в период вынужденной изоляции замкнуться потерять интерес
Первая неделя вынужденных каникул стала для нас началом поиска путей общения с детьми. Учебный процесс не остановился, а стал медленно изменяться под новые условия времени. Мы воспользовались тем, что у нас уже есть. Электронный дневник Күнделік дал нам такую возможность. Через него продолжили занятия, но уже дистанционно. Мессенджер WhatsApp заменил прямое общение. Самостоятельность в учёбе стала первым испытанием для наших учеников. У многих родителей появились функции, без которых сами дети не смогли справится с организацией обучения. Каникулы учителя посвятили поиску новых эффективных способов и средств дистанционного обучения. Придавали новые формы учебному материалу. Осваивали образовательные платформы, интернет - порталы, мессенджеры, даже социальные сети. Проверяли их на возможность реализации учебного процесса. Мы собрали всю необходимую информацию и о том, как будем осуществлять связь с учащимися: подача материала урока ученику, получение информации от ученика. Изучили возможности детей по подключению к интернету. Многие проблемы решили сразу до начала четвёртой четверти, для этого одиннадцать компьютеров были переданы по акту передачи в семьи на временное пользование.
Четвёртая четверть началась в обычном режиме, но в условиях дистанционного обучения. Мы чётко определились в построении учебного дня, гибкое расписание с использованием плана урока учителя, ТВ уроков на каналах Ел Арна и Балапан, образовательной платформы Вilim land. Они дополняют и взаимозаменяют друг друга. Учебный процесс организован через Күнделік, ZOOM, Bilim land, Whats App, VK, электронную почту – их использование индивидуально для каждого класса и ученика. По предметно учителя выбирают к каждому уроку необходимые ресурсы: ТВ уроки, интернет ссылки, видео уроки, онлайн тесты, ролики на You tube.
Учащиеся школы активно участвуют в предметных конкурсах (юниорская олимпиада, олимпиада по математике, «Золотое руно») - есть призовые места. Учителя не менее активны, тоже проявляют себя в различных мероприятиях (дистанционные конкурсы «Лучший учитель», конкурс видео уроков, написание статей).
Весь воспитательный процесс в формате дистанционного обучения координируют заместители директора по воспитательной работе. Дистанционное взаимодействие учащихся несет в себе новые возможности для организации воспитательного процесса. Наблюдается повышение у учащихся мотивации к участию в мероприятиях, активизируется познавательная, исследовательская, творческая, коммуникативная деятельность. Классные руководители проводят классные часы, родительские собрания, беседы через платформу ZOOM, WhatsApp. Учащиеся 1-11 классов активно участвуют в школьных, районных, областных и республиканских конкурсах, занимая призовые места. Для проведения онлайн викторин, игр, конкурсов и показа тематических роликов созданы группы «Онлайн НСШ№2» по звеньям в мессенджер WhatsApp. В данных группах с учащимися работают напрямую социально-психологическая служба, школьные библиотекари, старшая вожатая.
Социальными педагогами школы Хаметбековой Л.Ж. и Алгужиной А.К. проводился мониторинг среди социально уязвимых слоев населения по подготовке к дистанционному обучению (наличие компьютеров, смартфонов, планшетов, наличие интернета). В следствие проводимой работы совместно с администрацией школы некоторым учащимся была оказана помощь в виде установки USB модем с подключением к сети Интернет, так же проведена разъяснительная работа по получению социальных выплат на время чрезвычайного положения с социально-уязвивыми семьями нуждающихся в материально-финансовой помощи. Были разработаны и направлены уведомления родителям учащихся по безопасности детей во время режима ЧП. Так же с родителями проводилась разъяснительная работа напралены памятки как организовать подготовку и дистанционное обучение с ребенком. В течение дистанционного обучения проводится работа с учащимися состоящими на ВШУ, а именно анкетирование по профилактике правонарушений, индивидуальные беседы. Психологами школы проведено психолого-педагогическое сопровождение по адаптации учащихся к новым социальным условиям. Для решения профессиональных задач и достижения основных целей психологической деятельности на постоянной основе ведется консультативно - разъяснительная работа.
Администрацией школы в конце каждой недели, проводится онлайн совещание с учителями на платформе ZOOM, подводятся итоги недели, отмечаются успехи и решаются насущные вопросы поступившие за время рабочей недели. Создан и работает Call centr по тел. номеру 23-514 позвонив на который можно получить информацию по проводимому дистанционному обучению и на другие имеющиеся вопросы.
Впереди нас всех ждет завершение учебного года, и мы совместно приложим все усилия, что бы оно было успешным.
Считаем что «Дистанционное обучение» -это новый подход в системе образования который сплотил нас в достижении наших общих целей, в получении качественного образования учащимися школы в новом формате и в условиях сложившейся ситуации.